TRAVSERVICE – GIVER DIG VIDEN OG NYHEDER OM TRAVSPORT I HELE VERDEN!

Nyheder


Find travservice på facebook

Utilfredshed med Lundens program

af | Nyheder

Forleden havde vi et læserindlæg fra Niclas Lindblad omkring den nye udformning af Lundens baneprogram . Du kan se indlægget her – klik hertalerstol

– Fra mangeårigt medlem af Det danske Travselskab Per Bruhn har vi modtaget følgende

Jeg – og mange andre – er helt enig med Niclas.

Jeg vil sige det endnu stærkere programforringelserne er en katastrofal beslutning. Som bekendt mangler tips, herunder V 4,5 og 6 forslag,

Herudover mangler kuskefarver

Der er 2 løb pr. side, hvilket gør programmet vanskeligt læsbart for ældre tilskuere, ligesom det gør programmet kedeligt og uindbydende, ikke mindst for nye tilskuere.

Det gratis tipsark hjælper kun lidt, det er naturligvis mere udførligt end de korte programtips, men det bør være en ekstra service, ikke en undskyldning for den voldsomme forringelse.

Ingen andre baner leverer et så elendigt produkt.

Det er da sikkert rigtigt, at programmet er en udgift, men vil man sælge sin vare medfører det nu engang udgifter, forringelse af kundebehandlingen medfører næppe større salg.

Hvis trykkeudgifterne er store kan vi nøjes med at printe ud på computeren, det kan administrationen også gøre, programmet kan så let sælges for de 10 kr.

Man kan også se besparelses manøvren i lyset af de store udgifter, der er afholdt til presstigeprojekter som staldcafe og ændret indgang, det løber vel op i mindst 2 mill.

Spørger man tilskuerne, om de helst vil gå ind af en ændret indgang eller de vil have et ordentlig program vil der næppe være en eneste, der vælger indgangen.

Jeg vil opfordre bestyrelsen til omgående at skrotte dette makværk og genindføre et ordentligt program.

Med venlig hilsen

Per Bruhn