Forleden havde vi et lรฆserindlรฆg fra Niclas Lindblad omkring den nye udformning af Lundens baneprogram . Du kan se indlรฆgget her โ klik her
โ Fra mangeรฅrigt medlem af Det danske Travselskab Per Bruhn har vi modtaget fรธlgende
Jeg โ og mange andre โ er helt enig med Niclas.
Jeg vil sige det endnu stรฆrkere programforringelserne er en katastrofal beslutning. Som bekendt mangler tips, herunder V 4,5 og 6 forslag,
Herudover mangler kuskefarver
Der er 2 lรธb pr. side, hvilket gรธr programmet vanskeligt lรฆsbart for รฆldre tilskuere, ligesom det gรธr programmet kedeligt og uindbydende, ikke mindst for nye tilskuere.
Det gratis tipsark hjรฆlper kun lidt, det er naturligvis mere udfรธrligt end de korte programtips, men det bรธr vรฆre en ekstra service, ikke en undskyldning for den voldsomme forringelse.
Ingen andre baner leverer et sรฅ elendigt produkt.
Det er da sikkert rigtigt, at programmet er en udgift, men vil man sรฆlge sin vare medfรธrer det nu engang udgifter, forringelse af kundebehandlingen medfรธrer nรฆppe stรธrre salg.
Hvis trykkeudgifterne er store kan vi nรธjes med at printe ud pรฅ computeren, det kan administrationen ogsรฅ gรธre, programmetย kan sรฅ let sรฆlges for de 10 kr.
Man kan ogsรฅ se besparelses manรธvren i lyset af de store udgifter, der er afholdt til presstigeprojekter som staldcafe og รฆndret indgang, det lรธber vel op i mindst 2 mill.
Spรธrger man tilskuerne, om de helst vil gรฅ ind af en รฆndret indgang eller de vil have et ordentlig program vil der nรฆppe vรฆre en eneste, der vรฆlger indgangen.
Jeg vil opfordre bestyrelsen til omgรฅende at skrotte dette makvรฆrk og genindfรธre et ordentligt program.
Med venlig hilsen
Per Bruhn
