Stort besøg på Vincennes
I søndags var der 8.300 tilskuere på Vincennes, hvor man afviklede det første kvalifikationsløb til Prix d’Amerique – det var mere end dobbelt så mange tilskuere på samme dag i fjor.

Det går atter fremad med spillet og besøget på de store løbsdage på Vincennes.
En ny marketingsstrategi i Vintermeetinget skal få publikum tilbage på lægterne, og det ser ud til at fungere.
Udvalgte søndage bliver markedsført under mærket, Dimanche Plaisirs – det kan oversættes som ”søndags glæder”, hvor der er forskellige aktiviteter for såvel voksne og ikke mindst for børn.
Næste søndag med Dimanche Plaisirs er den 3. december, hvor hovedløbet er finalen i Grand National du Trot – fransk travsports Tour de France.
Her vil der være over 100 stande med vine, delikatesser og julegaveideer, food trucks, pop up bars, ponyridning for børn, karrusel etc.
I søndags kom der 8.300 tilskuere til den første Dimanche Plaisirs – det var 4.000 mere end på tilsvarende løbsdag i fjor!
Nu skal de mange nye gæster bare lære at spille.
Omsætningen i søndags var på niveau med samme dag i fjor, men 2.7 millioner Euro mere end i 2021.