TRAVSERVICE – GIVER DIG VIDEN OG NYHEDER OM TRAVSPORT I HELE VERDEN!

Find travservice på facebook

Pressemeddelelse fra JVB

af | Nyheder

Pressemeddelelse fra Jydsk Væddeløbsbane:

Michael Hyldgaard fratræder sin stilling

Direktør på Jydsk Væddeløbsbane i Aarhus, Michael Hyldgaard, fratræder sin stilling med øjeblikkelig virkning.

Bestyrelsen på Jydsk Væddeløbsbane og direktør Michael Hyldgaard besluttede på et møde i aftes, at samarbejdet mellem de to parter ophører pr. dags dato efter gensidig aftale

Dermed fratræder Michael Hyldgaard den stilling, han har siddet i siden 1. april.

Bestyrelsesformand for Jydsk Væddeløbsbane, Lindhardt Jensen, fortæller:

”Såvel Jydsk Væddeløbsbane som den samlede væddeløbssport står over for nogle ganske store udfordringer, og vi må se i øjnene, at Michael Hyldgaard ikke har repræsenteret den profil, bestyrelsen havde ønsket. Det har begge parter nu truffet konsekvensen af, og derfor slutter samarbejdet.”

Bestyrelsen på den Aarhusianske væddeløbsbane har ingen aktuelle planer om at søge efter Michael Hyldgaards afløser.

”Hele væddeløbssporten er i gang med en strategiproces, og vi ved endnu ikke, hvordan Jydsk Væddeløbsbane rent strukturelt kommer til at passe ind i det nye set-up for den samlede sport. Og indtil vi ved det, kommer vi ikke til at søge efter en ny direktør,” forklarer Lindhardt Jensen.

I den kommende tid vil bestyrelsen selv trække i arbejdstøjet og stå for den daglige drift.

”Derudover har vores faste personale fuldstændig styr på alle forretningsgange, så vores publikum kommer ikke til at opleve ændringer i driften. Vi har en række arrangementer og events i kalenderen i den kommende tid både på og uden for vores normale løbsdage, og de bliver alle gennemført som planlagt,” siger Lindhardt Jensen.