TRAVSERVICE – GIVER DIG VIDEN OG NYHEDER OM TRAVSPORT I HELE VERDEN!

Nyheder


Find travservice på facebook

Aalborg viser vej – igen!

af | Nyheder

Racing Arena Aalborg tager et skridt ind i den digitale tidsalder med opstillingen af en digital opladnings- og info-stander i banens café-miljø.

På årets sidste storløbsdag på Racing Arena Aalborg vil publikum stifte bekendtskab med en ny info-stander. Den er opstillet i samarbejde med Randers-virksomheden i-charge, der samtidig er sponsor for hovedløbet Grand Circle 3-års Championat for hingste og vallakker.

Forbedret publikumsservice og nye digitale markedsføringsmuligheder er nøgleord for nyskabelsen. Den omfatter gratis lade enheder for smartphones og tablets samt infoskærme. Her vil publikum fremover kunne at orientere sig om dagens resultater. Samtidig giver de nye faciliteter Racing Arena Aalborg mulighed for at eksponere banens sponsorer og tilbyde markedsføringspakker.

»Dette er første skridt til at vi i 2018 ruster op til igen at få etableret et dagligt spillemiljø på banen. Med dette tiltag giver vi gæsterne mulighed for at få opladet deres mobile enheder mens de opholder sig på Racing Arena Aalborg,« siger bestyrelsesmedlem Per Nøhr.

Formålet med i-charge-standeren er kort og godt opladning af smartphones og tablets. På touch-skærmen vælger man imellem [OPLADNING] eller [AFHENTNING]. Ved [OPLADNING] skal man oprette en 4-cifret kode, hvorefter en låge bliver åbnet og et stik til ens smartphone/tablet er at finde. Ved [AFHENTNING] skal man indtaste samme 4-cifrede kode, hvorefter lågen springer op og man kan tage sin opladede smartphone igen.

Nye markedsføringsmuligheder

Står man ikke lige med et behov for at få opladet sin mobile enhed så kan det alligevel være nyttigt at lægge vejen forbi i-charge-standeren.

»På den ene af to info-skærme vil man kunne se løbsdagens resultatliste så snart de er tastet ind i sportssystemet. På den anden info-skærm vil man kunne få eksponeret sit firma overfor Racing Arena Aalborgs publikum. Vi vil tilbyde forskellige markedsføringspakker,« fortæller Per Nøhr