Bet25 øger både omsætningen og antallet af kunder på hestevæddeløb markant i årets første to måneder. Det lover godt for storløbssæsonen

Foto Kjeld Mikkelsen
Bet25, væddeløbssportens spilleselskab, har fået en forrygende start på 2025. Bet25 har fået en forrygende start på 2025.
Omsætningen på hestevæddeløb er steget med 25 procent i årets første to måneder sammenlignet med samme periode sidste år, og antallet af aktive kunder er vokset med 18 procent.
Også på indtjening er der fremgang. Den følger omsætningen med en tilsvarende stigning på 25 procent.
“Vi er meget tilfredse med udviklingen, og det viser, at vi har ramt rigtigt med vores strategiske fokusområder”, siger Henrik Friis, direktør i Bet25.
Vækst trods markedstendenser
Selvom V75-omsætningen generelt har været nedadgående i markedet, har Bet25 oplevet fremgang på V75-dagene.
En vigtig faktor bag succesen er optimeringen af V75-studiet, hvor en vært og to eksperter dyster i vinder- og pladsspil. Det har skabt øget engagement og løftet spillet i netop disse kategorier.
Derudover har introduktionen af spiltips direkte på Bet25’s startlister bidraget til væksten i de samme spilformer.
Samtidig er det vigtigt at bemærke, at det er vanskeligt at sammenligne de første to måneder af året med samme periode sidste år.
I 2024 var der fire jackpotrunder på V75 i januar og februar, mens der i 2025 kun har været to. Jackpotterne har stor betydning for salget, hvilket gør væksten på V75-dagene endnu mere bemærkelsesværdig.
Så selvom omsætningen på selve V75-spillet hos Bet25 er faldet med 7 procent, er det samlede spil på V75-løbene hos Bet25 steget med 23,5 procent, samtidig med at antallet af aktive spillere er vokset med ni procent.
Klar til en spændende dansk storløbssæson

Den stærke start på året giver Bet25 optimisme frem mod den kommende storløbssæson på de danske baner.
Med øget omsætning og flere aktive spillere forventer Bet25 en sæson med høj aktivitet, hvor eksponeringen understøttes af tv-kampagner, samarbejde med ekstrabladet.dk og et styrket kommercielt partnerskab med Dansk Hestevæddeløb.
“Vi har et godt og tæt samarbejde med de danske baner, hvor vi sammen arbejder på at markedsføre løbsoplevelsen i en skala, som ikke før er set i Danmark. Kombinationen af Bet25’s landsdækkende og Dansk Hestevæddeløbs lokale markedsføring skal sikre, at vi får endnu flere med på oplevelsen”, siger Henrik Friis.
Med de positive tendenser ser Bet25 frem til en sæson, hvor flere danskere engagerer sig i hestevæddeløb – både som tilskuere på banerne og som aktive spillere.