Amerikanske Thewinnertakeitall, der indtil udgangen af marts mรฅned var i dansk eje, vandt sรธndag aften sin fรธrste sejr i Norge.
Thewinnertakeitall (Muscle Hill), der I dansk eje og trรฆning bl.a. vandt Sprintermesteren, er nu i trรฆning hos Terje Orstad og havde รyvind Hegdal i sulkyen, da den sรธndag aften var til start i et sprinterlรธb pรฅ Bergen Travpark,.

Fra spor 4 tog Thewinnertakeitall spids og blev der let lรธbet ud til sejr i 1.11.9a/1600 m โ prรฆmie 18.000 NOK โ pรฅ andenpladsen Symphonie Classic med Erik Hordvik i 1.12.3.
Det var tredje start i Norge og i รธvrigt fรธrste sejr for Thewinnertakeitall all siden den 21. juli i fjor.
