Ny restauratør på Lunden
Svingdøren til restaurationen på Charlottenlund Travbane har kørt om muligt endnu hurtigere end til direktørkontoret, og nu er der igen udskiftning.
Der har været udbredt tilfredshed med den nu forhenværende restauratør, Le Grand Bistro, men på grund af en uenighed i ejerkredsen overtager Lyngby Vandrehjem nu banens restauration.
Det fremgår af en pressemeddelelse som direktør Victor Feddersen, Det Danske Travselskab har udsendt i dag. Her står der:
Ejerne bag Le Grand Bistro har valgt at gå hver til sit, hvilket har betydet, at de har søgt en køber til at overtage forpagtningen. Det er nu lykkes og i den forbindelse bliver vores nye samarbejdspartner Lyngby Vandrehjem, som overtager forpagtningen.
Lyngby Vandrehjem drives af ægteparret Lønstrup og har siden deres overtagelse i 2002 haft stor succes. Det er meget mere end et moderne vandrehjem, da store arrangementer, fester og kursusvirksomhed for erhvervslivet fylder meget i Vandrehjemmets kalender.
Vores indtryk og individuelle private erfaring med Lyngby Vandrehjem giver os ro i maven mht. vores høje forventninger til kvalitet og serviceniveau. Vi er fortrøstningsfulde og ser frem til det nye samarbejde, som træder i kraft med øjeblikkelig virkning.
I kan læse mere på www.lyngbyhostel.dk
Tutten:
DTS har valgt at etablere et nyt samarbejde med Thomas Diamant der tidligere har drevet Tutten med stor succes. Vi er glade for det er lykkes at finde en model som Thomas og DTS begge kan være tilfredse med.
Vi har længe været bevidst om, at servicen over for de aktive har været af svingende kvalitet. Vi håber nu at de aktive kan få den service de har fortjent, når de starter deres heste på Charlottenlund Travbane.
Vi vil i den forbindelse benytte lejligheden til at beklage over for de aktive.
Service:
Siden min ansættelse d. 1. november 2013 har en af mine primære opgaver været at sikre servicen bliver forbedret på travbanen.
Jeg har de sidste måneder i tæt samarbejde med bestyrelsen brugt tid på at analysere vores generelle serviceniveau og har i den sammenhæng haft besøg af ”Mystery shoppere” (professionelle gæster der er hyret til at teste vores serviceniveau) til at give fordomsfri information omkring den oplevelse man som gæst får ved at besøge travbanen.
Konklusionen er meget tydelig – vi skal forbedre os.
Teamet bag Charlottenlund Travbane, såvel medarbejdere og ledelsen har et ansvar for at servicen er i top, så vores gæster får den positive oplevelse som banen/sporten fortjener.
Vi agter at genåbne dele af den store spillehal på alle weekend løbsdage. Pitstop 1 & 2 vil være åben alle onsdage, og er der private arrangementer i Pitstop 2, åbner vi dele af den store spillehal.
Indenfor 10-14 arbejdsdage vil der blive opsat markant bedre skiltning på tribune samt på staldsiden, så vore nye gæster bedre kan finde deres vej rundt på det store anlæg. Der er udviklet spillevejledninger, som udleveres i restaurant, Pitstop, mm. for, at hjælpe nye gæster med at forstå diverse spilleformer.