Marketingchef overdrager linerne
Efter 3 år på posten som marketingchef på Royal Canin Arena, overdrager Hanne Munk Hansen nu linerne.
”Det har været en svær beslutning at træffe, for mit engagement for banen og helhjertede ønske om at bevare og udvikle væddeløbssporten, både på Fyn og i det hele taget, er uændrede.
Det er ingen hemmelighed at sporten er under massivt pres, med konkurrencen og tilgængeligheden fra andre spillemuligheder, et væld af oplevelsestilbud og kampen om sponsorkronerne, som under finanskrisen jo heller ikke blevet lettere.
Det har været nødvendigt at udvise stor påpasselighed og økonomisk ansvarlighed for at rette op på økonomien og tilbagebetale tidligere tiders lån, og det har krævet en stor personlig indsats og mange timer i jobbet, at markedsføre banen på kreative og alternative måder.
Det har været spændende og jeg er stolt over de resultater vi har opnået, og især over at have medvirket til at skabe en positiv plads i folks bevidsthed om den gode oplevelse som væddeløbssporten er.
Jeg synes fremtiden for banen i Odense tegner lovende, ikke mindst med udsigten til baneomlægningen i efteråret. Men der er ikke mulighed for at hvile på laurbærkransen af den grund. Også i 2011 vil der være behov for en ekstraordinær indsats på vanskelige betingelser.
Og som vi ved i vores sport, så skal løbet passe til hesten for at melde. Propositionerne for 2011 passer ikke til mit formniveau, og derfor skal jeg melde et andet sted.
Det er vigtigt for mig at aflevere mine ting på en ordentlig måde, derfor har jeg valgt at melde vagtskiftet nu, så Christian Hundebøll og jeg i fællesskab kan gennemføre den proces frem til den 1/4”.