I forbindelse med fredagens fynske væddeløb kunne formanden Jørn Borch fortælle, at man netop har indgået en meget stor sponsoraftale med Jydsk/Fynske Medier.
Hestevæddeløbssporten vil opnå en større opmærksomhed end tidligere med baggrund i de nu to aftaler, der er lavet med bladhuse i provinsen.
Nyligt kunne Jydsk Væddeløbsbane fortælle, at de havde indgået aftale med Stiften i Aarhus om en sponsor-samarbejde, og i dag er det så Fyens Væddeløbsbane, der offentliggør en aftale med Jydsk/Fynske Medier, der er Danmarks næststørste mediekoncern med 13 dagblade, 57 ugeaviser, 4 radiostationer og en lang række nyhedssites.
Den nye sponsoraftale er indgået med firmaet STEP, der ejes af Jydsk/Fynske medier og aftalen vil betyde en massiv dækning af Fyens Væddeløbsbane i såvel Fyens Stiftstidende som i Ugeavisen Odense.
Der er ikke sat beløb på aften, men den skulle være den hidtil største i den fynske banes historie.
Firmaet STEP er desuden indtrådt i Fyens Væddeløbsbanes netværksgruppe, der tæller flere end 60 firmaer.